استاد رحم دیندار(کامران)نوسروده زیبا و دلنشین .....

 

 
 عمریست بی تابت شدم خواهم  که بیتابت کنم

       

           با قصه های شام غم ای دوست در خوابت کنم  

            

    خمخانه ای دارم در   این ویران    سرای خویشتن 

       

خواهم که امشب ای صنم مست از می نابت کنم

 

       در  شام  تار و درد و   غم بی ماه و   بی اختر شدم 

       

   خواهم  که  اندر شام غم   ماه  جهان  تابت کنم

 

       بنگر چه   غوغا    کرده ای درقاب دل جا کرده ای  

    

   گر چه  دل از ما کنده ای باید که  زر قابت کنم

 

 

     تو  آن   بهار      خرّمی      پائیز      محنت   زا  منم  

   

 سیماب  گشتم از غمت خواهم که  سیمابت  کنم

 

         در آسمان  چشم  من  بارد  همیشه  ابر  غم

          

  گر پا نهی  بر   بزم من  ازگریه یه  غرقابت کنم

 

           در کوچه های درد وغم باما شوی گر هم قدم      

     

    در  آسمان   بی دلان  ای  دوست  مهتابت  کنم

 

    شمع شبستانم  توئی ، هم سرو  بستانم  توئی  

 

        در  باغ  سبز  دوستی  چون غنچه  شادابت  کنم

 

           مژگان   چون     مضراب تو    ننواخت تار    وصل   را   

 

       باید  که  اینک  شکوه    من     از  جور     مضرابت  کنم

 

    هر   چند سبز    و خرمی     تشنه است     باغ   وصل تو 

      

  از اشک شوق   و  درد و  غم    خواهم که سیرابت کنم

 

   ابروی تو    محراب    من ،چشم   تو       منزلگاه من   

  

      خواهم که امشب سجده من در کنج  محرابت کنم

 

     من  طایری      آزاده ام  ، در   دام       غم افتاده ام 

 

         صد    شکوه  از   ظلم  تو    و  از    جور  احبابت  کنم

 

 

       باز ای قلم از سرکشی خواهی به هر جا سر کشی  

     

      زیبد   که   اندر  خیل   حق  من  شمع   شبتابت  کنم

 

کامران از  پژمردن  یک  غنچه  نالان  می شوی  

  

                        باید  به  ملک  دیگری  زین  ملک   پرتابت  کنم                         

 

 

                                


نظرات شما عزیزان:

درج آگهی
ساعت0:43---20 دی 1394
با سلام
سایت و محصولات خود را در سایت نیازدون انجام دهید
نیازمندی رایگان اینترنتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 اسفند 1395 | 20:8 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');